KORRIKA badator!

KORRIKA ABIATU DA eta gurera laster dator.

Korrika TXIKIA apirilaren 5ean, asteazkena, egingo dugu 15:00etan hasita (KORRIKA TXIKI, miércoles 5 de abril):

(2, 3 eta 4 urtekoak ikastolan bertan arituko KORRIKA dira goizean) IKUSI BIDEOTXOA

- 5. eta 6. mailakoak Larrako euskaltegitik abiatuta.

- 3. eta 4. mailakoak batuko dira Sarrikon.

- 1. eta 2. mailakoak AOIZ enparantzan izango ditugu zain.

- 5 urtekoak Lekeitio kalearen parez pare sartuko dira.

Eta denok batera Levante enparantzan amaituko dugu bertsoak abestuz.

KORRIKA NAGUSIA apirilaren 6an, osteguna, 21:00etan EUSKARAREN ETXEAN.

(KORRIKA llega el jueves 6 de abril a las 21:00h junto a la plaza AOIZ (Euskararen Etxea).

ANIMA ZAITEZ!

ANTZERKI TOPAKETA 2017

Aurten ere, hainbat ikastetxerekin batera, ANTZERKI TOPAKETETAN parte hartuko du INTXIXU IAKSTOLAK.

4. maila A taldeak maiatzaren 8an eta 4. maila B taldeak maiatzaren 15ean.

GONBIDATUTA ZAUDETE!

sarrera 3€ entradas

Este curso participamos de nuevo en el encuentro de teatro de KURKULUXETAN (Bilboko kafe antzokia).

¡ESTÁIS TODOS/AS INDITADOS/AS!

ONARTUAK EZ ONARTUAK 2017-2018 BEHIN BETIKO ZERRENDA

HONA HEMEN 2017-2018 IKASTURTERAKO ONARTUEN ETA EZ ONARTUEN BEHIN BETIKO ZERRENDAK/ ADJUNTAMOS LAS LISTAS DEFINITIVAS DE LOS ACEPTADOS Y NO ACEPTADOS DEL CURSO 2017-2018

Ezin duzu ikusi?
DESKARGATU HEMEN PDF
%20">
Ezin duzu ikusi? DESKARGATU HEMEN PDF

GUTUN ZURIA

Bilboko letren X. jaialdirako intxixu ikastolako hainbat ikaslek egin duten lana.

Hiritarron pentsamendu eta hausnarketekin osatutako koadernoak.

Trabajo realizado por alumnos/as de intxixu ikastola para el X festival internacional de las letras de Bilbao.

Cuadernos que recogen los pensamientos de los ciudadanos/as.

Intxixu Ikastolako INAUTERIAK

LHko 2. zikloak prestatu duen apaingarria

INTXIXU IKASTOLAn, otsailaren 24an ospatu genituen INAUTERIAK. Aurtengoan, "pertsonaia fantastikoak" izan da gaia; Haur eta Lehen Hezkuntzako ikuskizun bi burutu ziren.

Bestetik, Lehen Hezkuntzako ikuskizuna pare bat minututan gogoratzeko 3. mailako Araitz irakasleak bideratu duen bideotxoa duzue ondoko loturan:

Este año celebramos el carnaval el 24 de febrero en INTXIXU IKASTOLA. El tema general fué "los personajes fantásticos" y se celebraron dos espectáculos; en Infantil y primaria.

En este otro enlace podéis disfrutar del experimento que ha hecho la irakasle Araitz de segundo ciclo de primaria, resumiendo en dos minutos el espectáculo del carnaval de primaria.

Gogoan izan intxixuikastola.net domeinuko kontu batekin bakarrik ikus daitekela. / Recuerda que solo es posible visualizarlo con una cuenta del dominio intxixuikastola.net